Støtteklubben

Kongeå Rideklubs venner”

blev stiftet af forældre med tilknytning til Kongeå Rideklub/KÅR. Støtteklubben blev stiftet den 21. februar 2013.

Støtteklubben består af en bestyrelse, som vælges på den årlige generalforsamling. Generalforsamlingen afholdes i forlængelse af rideklubbens generalforsamling. For at være med i bestyrelsen skal man være fyldt 18 år og have interesse, tid og lyst til at lægge et stykke frivilligt arbejde for støtteklubben til gavn for rideklubben og dens medlemmer.

Støtteklubbens formål er at skaffe økonomisk støtte til rideklubben og hjælpe ved arrangementer i KÅR.

Støtteklubben ejer alle rideskolens elevheste.

Rideklubben kan søge støtteklubben om økonomisk støtte til eksempelvis indkøb af udstyr til elevhestene.

Støtteklubben står for driften af cafeteria i forbindelse med stævner og andre arrangementer i rideklubben.

Støtteklubben har ligeledes ansvar for rytterstuen og toiletfaciliteter herunder oprydning og rengøring.

Støtteklubben har i mange år arrangeret ridelejr i KÅR med stor succes.

Støtter du støtteklubben med en frivillig indsats, når der er behov for det, støtter du samtidig rideklubben.

Det er muligt at blive medlem af støtteklubben. Det koster kr. 100 kr, årligt.

Du kan tilmelde dig støtten ved at lave din profil og tilmelde dig støtteklubbens medlemsskab.

Hold i dag

Følg med